2012. július 3., kedd

Repjegyek pipa


Ma megkaptuk a repjegyeket az IOM-től.
Tegnap felhívtam Buzássy-t, szabadság ide, vagy oda - nálam ugyanis még nem alaptulajdonság, vagy szemlélet a no worries -, úh én bizony nem szerettem volna egy hetet várni arra, hogy véglegesítsük, meg aztán pénteken ugye a kollégája is erre biztatott :)
Másodjára vette csak fel, de segítőkész volt, és mondta, h a héten bemegy az irodába, és akkor küldi is a jegyeket. Erre már ma sor is került. Helyet is foglalt nekünk a két long-haul járatra, ezt is ők intézik.

Ami jó hír, h Londonban a Heathrow-n onnan indul majd a járatunk Szingapúrba, ahová érkezünk, nem kell terminálok között bolyongani. Már csak azért is jó, mert a  Heathrow kapcsán nem túl jó véleményeket hallottam eddig, mi meg még csak a kisebb londoni repterek valamelyikén voltunk.

Helyfoglalásnál nálunk nem voltak nagyon extrém igények, 3 fő dolgot kértünk csak:
- mindenhol egymás mellé szóljon a jegy
- baby changing toilet közelében nagyjából
- ha lehet 3-mas osztású helyeket kapjunk, ahol csak mi ülünk. Gondoltam beírom neki, h ha 4-es osztásút kapunk hárman, az még jobb, és nagy smile-t tettem mellé, de azt mondta Laca, h ne vicceskedjek, mert összekavarom a foglalást, úh ezt kihagytam:))

Összefoglalom pár lépésben a repjegyvásárlás menetét, by IOM:

- ajánlat kérése emailben, 2 hetes intervallum megadáásval
- válaszul küldik az opciókat/vagy csak azt az egyet:) (nyilván Melb, Syd esetében nem ilyen szűkösek a lehetőségek...)
- időpont/járat kiválasztása
- IOM díjról jön mail, számlaszámmal
- IOM díj utalása
- repjegy pontos összegéről érk mail, számlaszámmal
- repjegy pontos összegének utalása
- repülőre helyfoglalás küldése
- repjegy érkezése

Ügyintézés teljes időtartama a mi esetünkben 06.25 - 07.03 (a 7. munkanapon meg is kaptuk)
Összességében csak pozitívan tudok az IOM-ről nyilatkozni az eddigi tapasztalatok alapján. Elérhetők voltak, válaszoltak, pörögtek. Remélem, h majd a reptereken sem lesz gond a jegyek kapcsán:))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése