Ma megkaptuk a repjegyeket az IOM-től.
Tegnap felhívtam Buzássy-t, szabadság ide, vagy oda - nálam ugyanis
még nem alaptulajdonság, vagy szemlélet a no worries -, úh én bizony nem
szerettem volna egy hetet várni arra, hogy véglegesítsük, meg aztán pénteken
ugye a kollégája is erre biztatott :)
Másodjára vette csak fel, de segítőkész volt, és mondta, h a héten
bemegy az irodába, és akkor küldi is a jegyeket. Erre már ma sor is került.
Helyet is foglalt nekünk a két long-haul járatra, ezt is ők intézik.
Ami jó hír, h Londonban a Heathrow-n onnan indul majd a járatunk Szingapúrba, ahová érkezünk, nem kell terminálok között bolyongani. Már csak
azért is jó, mert a Heathrow kapcsán nem
túl jó véleményeket hallottam eddig, mi meg még csak a kisebb londoni repterek
valamelyikén voltunk.
Helyfoglalásnál nálunk nem voltak nagyon extrém igények, 3 fő dolgot
kértünk csak:
- mindenhol egymás mellé szóljon a jegy
- baby changing toilet közelében nagyjából
- ha lehet 3-mas osztású helyeket kapjunk, ahol csak mi ülünk.
Gondoltam beírom neki, h ha 4-es osztásút kapunk hárman, az még jobb, és nagy
smile-t tettem mellé, de azt mondta Laca, h ne vicceskedjek, mert összekavarom
a foglalást, úh ezt kihagytam:))
Összefoglalom pár lépésben a repjegyvásárlás menetét, by IOM:
- ajánlat kérése emailben, 2 hetes intervallum megadáásval
- válaszul küldik az opciókat/vagy csak azt az egyet:) (nyilván Melb,
Syd esetében nem ilyen szűkösek a lehetőségek...)
- időpont/járat kiválasztása
- IOM díjról jön mail, számlaszámmal
- IOM díj utalása
- repjegy pontos összegéről érk mail, számlaszámmal
- repjegy pontos összegének utalása
- repülőre helyfoglalás küldése
- repjegy érkezése
Ügyintézés teljes időtartama a mi esetünkben 06.25 - 07.03 (a 7.
munkanapon meg is kaptuk)
Összességében csak pozitívan tudok az IOM-ről
nyilatkozni az eddigi tapasztalatok alapján. Elérhetők voltak, válaszoltak,
pörögtek. Remélem, h majd a reptereken sem lesz gond a jegyek kapcsán:))
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése