2012. június 30., szombat

51 days

A csillagok mai állása szerint ennyi nap múlva kelünk útra.
Eddig nem számoltam meg, most, h a countdown generator mutatja, sokkal kevesebbnek tűnik, mint hittem. Ezzel kell gazdálkodnunk :)

Csütörtökön kölcsönösen aláírtuk az adásvételi szerződést, és minden papirost, ami garantálja mindkét fél számára a zökkenőmentes folytatást. Papírforma szerint aug 15-ével kell átadnunk a lakást, gyakorlatban meg amikor sikerül, persze ez csak időben visszafelé rugalmas :)) Fennmaradó hitelecskét végtörlesztettük (na igen, sajna a vételár nem 100%-ban marad a zsebünkben, de sebaj:)).

Repjegyhez:
1. IOM részére először az ügyintézés díját kellett utalni, és csak azt. Ezt lépésenként le is írják mindig, h mi a teendő. Tekintve, ha bankok között a giro még nem azonnali (vagy legalább aznapi), így az másnapra ért hozzájuk.
2.  Amikor látta BM, h IOM-nél a pénz, akkor véglegesítette a repjegy foglalást, akkor küldött végső árat, amit második lépésben utalhattam. 720.000 lett a vége az IOM díja nélkül, azzal kerekítve majd' 800.000. Ezt is elutaltam, és írtam BM-nak, h megtörtént az utalás, másnap (pénteken) ott lesz náluk.
3. Erre kellene küldenie válaszul az e-ticket-eket,
azonban out of office reply-t kaptam tőle:(( Picit bosszús voltam, de állt a mailben egy másik név + telszám. Pénteken fel is hívtam a másik bácsit (ezek olyan bácsik lehetnek, idős hangú mindkettő :)), aki mondta, h sajna AU jegyekben csak Buzássí tud segíteni, de hívjam nyugodtan őt, nem baj, h szabin van...
Aznap már nem tettem, de hétfőn rácsörgök majd, nehogy elcsússzon a jegyünk valamin, hiába áll 95%-on, ha nem 100%, az nem elég.

Közben csinálom a bútorokról a fotókat, mert páran bejelentkeztek, hogy családon belül ide-oda kéne ez-ez, küldjek képet, árat és megrágják. Első körben ezeket a lehetőségeket szeretném megragadni, végős esetben vaterázok, mert az macerásabb, és a bútorok árát tekintve rendesen levennének a jutalékokkal is.

Crown-nal is egyenesben vagyunk, arról külön írok egyet.

1 megjegyzés:

  1. Final Countdown!!!!! :-))))) De jóóóóóóóóóóóóó!!!!!:-)))))))))

    VálaszTörlés