2012. július 3., kedd

Crown - szállítmányozás

Többször ígértem már, hogy a szállítmányozás menetéről is írok. Egyelőre azért került hátra a prior listán, mert velük elég egyszerűnek tűnik a helyzet.

Úgy indítottunk, h kértünk árajánlatot 3 és 5 köbméterre,
megkaptuk, néhány kiegészítő info társasásgában (terms and conditions) stb, amiket átnéztünk. Tekintve, h eszünk ágában sincs magunk rohangászni a cuccok kijuttatása kapcsán, így nagyon nem versenyeztettük a dolgot, mert:
1. Door-to-door szolgáltatásra nem rossz az ár, amit mondtak
2. saját operációval dolgoznak mindenhol, így kézben tartják a dolgokat
3. csak pozitív tapasztalatokat hallottunk róluk
4. a kapcsolattartójuk (ő a country manager) Papp Imre hihetetlenül szimpatikus, normális és rugalmas ember. Nem ezt vesszük sajna normálisnak, hanem rácsodálkozom én magam is, h jé, ilyen szolgáltatás is lehetséges?

- Szóval egy általuk küldött nyomtatványt aláírva el kellett küldenünk, ez egyfajta szándéknyilatkozat, h velük fogunk szállíttatni.
- Ezt követően meg kell majd adjak nekik egy napot, amikor idejönnek, és nekünk csak mutogatni kell, h mi utazik, ők pedig rakják, csomagolják, dobozolják, elviszik.
- Londonba szállítják a cuccot kamionon, ahol összevárnak más Crown-os cuccokat, h konténernyi adagok legyenek. (Ha nem akarjuk várakoztatni a cuccot, akkor mi is küldhetünk egy konténernyit :)) hihihi
- Onnan hajón indul AU partjai felé
- Mindez 10-14 hetes időintervallum alatt (tranzitot nehéz megjósolni, azért ilyen tág) ér célba (talán karácsonyra megkapjuk ...:))
- természetesen a célállomáson is minden ügyintézést ők csinálnak, vám, karantén, ésatöbbi, majd szólnak, ha készen áll a pakk a kiszállításra
- akkor megadunk majd egy pontos címet (elég akkor is), ahová szállíthatják, és azt is, h mikor
- kihozzák, kicsomagolják, lerakják, és a csomagolóanyagokat, hulladékokat elviszik, így nem marad ott egy halom szemét is a csecsebecsék mellett

Így fel van adva a lecke számomra nagyon, mert Walaby-val ellentétben, aki nagyon ügyesen szelektált a napokban, én még csak egyetlen papirhalmazt válogattam ki pár hete, azt is szomorú bosszúságomban, h miért nem történik már semmi,  minden más cuccunk érintetlen.
Azt sem tudom hol fogjak neki, és a 40 fokos kinti hőség sem sarkall arra, h felkússzak a padlásra válogatni...:((

Pedig csinálnom kell min 5-6 kupacot mindenből:
1. Jön hajón
2. Jön bőröndben
3. eladjuk
5  családban marad
6. Elajámdékozzuk/adományozzuk/kidobjuk

No, de ezt is csak el kell kezdeni, aztán megy az, jövő héten hozzálátok. Becsszó :)

(aki ezzel kezdte az olvasást, írtam ma még egyet..:)


3 megjegyzés:

  1. Szvsz egy csoportot kihagytál: amit majd postán küldettek ki magatok után, amint lesz címetek. Szerintem nem esz elég a 40 kg/fő, de ne legyen igazam.

    A Crown-nal rendben lesz minden, a process mind a két végén jön majd 2 kolléga, aki csak pakol és pakol. Hozzák-viszik a csomagolóanyagot, csomagolnak, pakolnak, szállítanak, stb... Semmi rosszat nem tudok róluk mondani.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A postai szállítást én múltkor már megkérdeztem. Nem mentem bele nagyon a részletekbe, csak tájékozódás szintjén.

    Egy csomag max 20 kiló lehet, ami 40.000 Ft körül van, plusz köthetsz rá biztosítást, ami még plusz 7-8 ezer forint. Megadhatod, hogy mekkora értékű a csomag, és arra az összegre szól a biztosítás.

    Kb. 1 hét (3-5 napot mondott a csaj azt hiszem, de maradjunk az egy hétben, aztán legfeljebb pozitív csalódás ér :-)))mire kiér, de felárért hamarabb is megoldják, és nyomon tudod követni a csomagot egy rendszerben.

    Nagyjából ennyit tudok a dologról.

    Gigi

    VálaszTörlés
  3. Gigi adatai abszolút igazak, még annyi, hogy a postai csomagküldésről én is írtam itt:
    http://ausztraliabamentem.wordpress.com/2012/06/08/csomagkuldes-ausztralia/

    VálaszTörlés