2012. július 17., kedd

Nagy levegő...éééés....relax - mantra

Nincs mit cifrázni ezen, tovaszállt az eddigi nyugalom.
Kész idegbaj állt belém, zizi lettem, kaotikusnak érzem a helyzetet, és zavar, h nem látom át teljesen. Biztos az idő rohamos fogyása okozza, de nehéz strukturáltnak és kiegyensúlyozottnak maradni.Gondolom (remélem) ez ebben a fázisban normális állapot :)

A legfőbb projektem még a nyarlás előtt, h az összes lényeges, és mindenképp eladásra szánt holmit feltegyek a vaterára, h addig pöröghessenek a licitek, amíg nem leszünk itthon, és utána kezdjék is majd elhordani a vevők.
Itthon már szállóigévé vált a "Basszus, ezzel mi legyen?" kérdésre adott válasz: "Vatera 1Ft". :)
Tényleg 1Ft-ért rakok fel mindent, és így talán lesz ami "áron alul" megy el (persze mihez képest, ugye?), de cserébe tuti nem marad a nyakunkon, újabb feladatot indukálva, h utolsó pillanatban tegyük valahová.
(By the way, ha érdekel valakit az aukciós lista, Sanita76 felhsználónév alatt megtaláltok, és lehet hirdetni ismerősöknek, h itt a magyar virtuális garage sale:)

Ez a projekt kiszívja a véremet, szólok előre sorstársaimnak, akik hasonló fába vágják majd a fejszéjüket, h full-time job-ról van szó.
Először is lefotózni mindent. Nem csak úgy nagyjából, hanem körbe, alaposan, nehogy a vevő utólag jajgasson nekem, bár hol leszek én már akkor? :)) Neveltetésem mégsem engedi a sunyizást, úh a fotókon túl  alapos leírásokat is igyekszem tenni az aukciókhoz. Ez aztán szintén jó kis molyolós meló. Aztán - és ez a "kedvencem"- jönnek a kérdések...mert igen, fotók, és részletes leírás ellenére is lesznek kérdések. ÖZÖNÉVEL. És ha ezt ezzel veszem mennyi volna? Az ott a képen a sarokban az az izé nem eladó? Jajj, bocs mégsem akarom, törölnéd? Ha ebből a szögből nézem másnak tűnik, tényleg más? És hasonlók... néha mosolygok rajtuk, de reggel félek ránézni a telefonomra, h hány email vár este óta. Hihihi
Ja, a kedvencem az a szekrény, ami sztem egy tök béna, zakkant darab, már ki akartam dobni, csak gondoltam 1ft-ért majdcsak elviszik, és nem kell a szállításával bajlódnom, no jobban kell az, mint az újak...ki érti ezt?

Mindemellett ahogy fogynak a bútorok, és jönnek le a padlásról a cuccok, h fotózhassam, válogathassam, úgy jött belénk vissza reflexszerűen a 2 évvel ezelőtti nyári feeling, amikor még javában felújítottunk, én nagy pocakkal döcögtem a lomok között, és csak azt láttam magam előtt, h sosem lesz kész (aztán majd rend) és bizony ebbe az állapotba hozzuk haza Csöppentyűt. Aztán javult a helyzet, de nem lett teljesen kész:)
Szóval most ebbe sodródunk megint, amikor dobozokat, ruhás zsákokat lehet kerülgetni, és a gyerek olyan szívesen pakolja ki őket, h számára ez maga a csodavilág:)

Ebből a pre-káoszból repülünk holnap az ősi kultúrába, ahol nappal 40 éjjel 30 fok lesz sztenderd módon, és a Vörös tenger is 28 fokos. Együtt megyünk a tesómékkal, 4 felnőtt 2 gyerek leosztásban, így talán kettesben levésre is lesz mód vica-versa, és kicsit rá tudunk pihenni az azt követő nemistudommire. Fájni fog az a pár hét mindenhogyan, azt már most érzem :))

6 megjegyzés:

  1. én is ilyesmit csinálok most, csak előbb Marietta tanácsára ( köszi!!:) összeraktam az eladókat egy excelbe és körbeküldtem az ismerősök között. És pikk-pakk a nagy része az első körnek el is kelt, kb 2 nap alatt. Csak a maradék, ha lesz egyáltalán, fog felmenni a Vaterára. És nekem is jó, mert így tudom, h pl a kedvenc biciklim meg kenyérsütő gépem stb jó helyre került :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, én is azzal kezdtem, ismerősök körbeszondázása jóelőre. Aztán ez valahogy nem jött be nálunk, mert:
    - amikor konkrétumokra került volna a sor, akkor a "nelkem kell majd egy csomó minden" igencsak megcsappant
    - aztán az árazás is ilyenkor faramucivá lesz, volt akinek 40%-os árat mondtam (az újhoz képest) egy tökéletes állapotú bútorra, válasz: Ó, hát ők nem erre gondoltak, olyan 5-10 ezerre. Ugyanaz a vaterán most 70%-on áll.
    -Ja, és a ház vevői is kértek ezt- azt, mint utóbb kiderült ingeyn gondolták, na az volt az utolsó lökés, h nem szarakodok(bocs) tovább, megy minden vaterára. Pár nagyobb dolgot kiemeltem, h lássák itt most tényleg minden eladó, és működik a pszichológia...:)

    VálaszTörlés
  3. akkor ebben nekem mázlim volt. én betettem a listába a cucc nevét, rövid leírást, egy linket az eredetihez a neten, ahol jól látszott az eredeti ár is, az eredeti árat és az általam kért árat ( általában ha használt de nincs baja akkor 50 % körüli, ha sosem használt, akkor 60-70%-körül kértem) és ennyi... eddig senkinek sem volt problémája. :) remélem, a többi kör is ilyen sima lesz. majd most fogok elkezdeni vaterázni is a hétvégén.

    VálaszTörlés
  4. Tapasztalatból mondom,készülj fel rá,a vevők egy része nem fogja majd föl,hogy határidőre kell fizessen és elvigye a terméket:(
    Kedvenc reakció arra,hogy nem tudok várni mert külföldre költözöm:"Hát majd ha visszajön fizetek" Mi vaaaan????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. érdemes ezt a lufit elengedni és a kiutazás előtt a még ilyen futó "ügyekkel" megbízni valakit, hogy zárja le.

      Törlés
    2. Hú, ne is mondd, biztos belefutok pár ilyenbe, bár bízom abban, hogy egy ember többet is visz, ahogy az érdeklődő emailek is mutatják, és azoknak VALÓBAN kell is. Ha mégsem, megy vidékre a szülőkhöz...

      Törlés