2011. november 3., csütörtök

My new blog: Umbrella

Neem, nem azt szeretném bejelenteni, hogy végeztem volna ezzel a bloggal, átgondoltam, nem is így akartam, és most összegyűröm, kukába dobom, majd új lapot fűzök az írógépbe...

Annyi történik csak, hogy szeretném feloldani magamban a confuse érzést, amit egyes beírások kapcsán érzek, vagy emiatt nem is írok.
Érthetőbbé próbálom tenni:)
Ezt a blogot azért kezdtem el írni, hogy az aktuális folyamatát, hátterét, nehézségeit és minden járulékos mozzanatát bemutassam annak, h hogyan lehet az elgondolástól eljutni a vízumpecsétig ezekben az időkben. Persze ebből a folyamatból még nagyon sok csak előttünk áll, ezért úgy íródik a blog, ahogyan az eesmények alakítják. Vagyis nem utólag mesélem el, hogy nálunk hogyan zajlott az az 1-3 év...vagy ki tudja mennyi lesz összesen.
Szóval úgy döntöttem, hogy ez a blog egy dokumentaristább jelleget fog vinni, ami alatt azt értem, hogy a "make the move" eseményeire fókuszál majd. Így nekem is könnyebb lesz, hogy csak a releváns infokat pakoljam bele, és a hasonló cipőben járó olvasó is csak azt a filmet nézi, amire befizetett, nem kell az összes reklámot is:))

Mindezért úgy határoztam, hogy indítok egy másik blogot is, már el is készült az induló site, itt eléri az, akit érdekel. http://umbrellanita.blogspot.com/
Umbrella címet adtam neki, mert mindazt abban fogom leírni, ami AU projekten kívül érdekel, foglalkoztat, elgondolkodtat, vagy csak megtörtént velünk. Ez egy nőcisebb vonal lesz, gyerekkel kapcsolatos dolgokkal, és minden mással, mint egy színvonalas magazin, vagy amilyennek azt képzelem. A cím ezért az, ami.
Nem tudom, hogy milyen gyakran tudok majd írni bele, nem akarom, h a két blog szépen eltűnjön a süllyesztőben, főleg az én elmém által, úh igyekszem majd életben tartani. A road2au eseményeiről úgyis csak akkor tudok beszámolni majd, ha lesznek előrelépések. Aki azt olvassa, velszeg kevéssé érdekes neki, h Beninek hány foga van már:) (majdnem 10 egyébként:)))
Aki meg a másikat is érdekesnek találja, az majd olvassa mindkettőt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése