2011. november 11., péntek

Ausztrál invázió :)

A mai nap Ausztráliáé, az már bizonyos:), pedig még kora délután van csak...

Két oka is van:
- ma megérkezett a várva-várt csomagom, egyenesen Adelaide-ből, Kata és Papi hozzájárulásával és segítségével, köszi nekik érte ezen a fórumon is! Még nem "mertem" nekiesni, kibontottam, de az újságokat még nem lapoztam fel, megvárom Lacát is vele, azt hiszem:) Legyen közös az élmény! Úgy kezelem a csomagot, mint egy kincset, csak falatonként fogyasztom majd, hogy jó sokáig tartson az újdonság varázsa.

- a másik oka egy nem várt, de annál nagyobb örömmel konstatált email apropóján került be ebbe a listába. A Go for it bloggerének írtam úgy egy hónapja emailt, itt is emlegettem már őt, hogy mennyire kedvelem a blogját, és, h mennyire azonos a gondolkodásunk, így megkerestem. Eleinte nagyon vártam a válaszát, aztán a mindenféle események miatt picit el is feledtem, h ez egy "nyitott" dolog. Erre ma vár a mailboxomban egy nagyon hosszú, nagyon kedves, nagyon tartalmas, mondhatni nagyon "Ágis" email:)) Köszi-köszi, nagyon nagy örömöt okoztál nekem vele!

Így állunk most.
Közben Laca szétküldött megannyi CV-t AU-ba sok-sok helyre. Kezd Adelaide veszíteni a fókuszból, mert a realitások tolnak minket affelé, h ne zárjunk be látatlanba egyetlen ajtót sem, és hagyjuk azt (is), h esetleg ránk találjon majd a lehetőség. Ha épp ott, az nagyon jó volna, ha máshol, akkor az lesz majd a nagyon jó. No worries...:)))

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok :)
    Elkezdtem visszaolvasni a blogban, és nagyon emlékeztet a hajdani önmagunkra, meg amúgy is nagyon sok mindenben hasonlóképp gondolkodunk :) Nagyon drukkolunk nektek, hogy minél hamarabb megkapjátok a vízumot, és addig is, ha bármi kérdésed van, szívesen válaszolok, ha tudok! :))

    VálaszTörlés
  2. Szia Ági, köszi előre is:), közben emailt is írok Neked.
    Remélem a folytatásra is igazak lesznek a párhuzamok:)) Nagyon jó lenne!

    VálaszTörlés