2012. június 23., szombat

Short term rental - első tapasztalatok

Mondtam én, h lesz miről írnom :))
Ugyan még aláírt szerződésünk nincs a vevőkkel, és pénz meg pláne nem jött a számlánkra, de hisszük, h ezek "formaságok", és elkezdtünk dolgozni az eddig gyűjtögetett to-do list megfelelő pontjain.

A short term rent az egyik legfontosabb kérdés, hisz lakni kell majd valahol, és a korábbi hetekben/hónapokban amikor egyszer-egyszer már belevetettem magam a témába, akkor is láttam, h telnek be szépen a házak. Emiatt most is előre vettem ezt a dolgot, h kezdjük szervezni, mert tegnap újra ránéztem a listámra, és bizony jónéhány ház nemhogy a köv hónapokra, de 2012-re is teljesen foglalt volt már.

Így kiválogattam azokat, amik a weboldalukon látható calendar alapján még szabadok, és nekünk is tetszettek.
Igazából ezeknél a házaknál az elhelyezkedés még nem top prioritás, hisz remélhetőleg pár hétről beszélünk, amíg nem találunk majd long term rentet, így kis túlzással majdnem mindegy hol van/lesz. Autót azonnal szeretnénk bérelni, így tudunk majd mozogni A-ból B-be. Tényleg inkább az a fontos, h az első hetekben ne forduljon ki a gyomrunk minden - a házban töltött - percben .), illetve gyerekbarát legyen valamelyest.

Árban nagyjából ugyanott mozognak az azonos kaliberűek, nagyjából 700 AUD/pw, ami 4 hétnél hosszabb tartózkodá esetén csökkenhet.
Csináltam egy prior listát, és tegnap el is küldtem az első helyen állónak a booking form-ot. Nekik pl 3 házuk is van, és mindhárom gyönyörű, de a weboldal szerint csak egyben volt hely. Válaszoltak is pár óra múlva, h az általunk választott ház long term-re ki van adva, de van egy másik, ami szabad. Nos, mindebből persze a az adott ház "availability" oldalán mi sem látszott :)

Tanulság, mindegy, h booked státuszú is a ház, vagy szabad, lehet, h épp az ellenkezője igaz rá, úh érdemes írni nekik, h érdekelne.Akinek több háza van, sokszor kisakkozza, h ide nem, de a másikban van hely.

A végére az említett házakról itt láthattok fotókat:
http://www.summerhillrentals.com.au/properties.html

A Summerhill-t ajánlották fel a Strathmore helyett, ami mondjuk rögtön 800AUD, bár pazarul is néz ki. Mondjuk az a medence engem kicsit zavar, egyből azt néztem, h Benit nagyon félteném tőle, bár biztos ki lehet bírni itt is pár hetet :))
Még meglátjuk a többiek mit írnak vissza.




2 megjegyzés: