2012. június 7., csütörtök

borrowed

A múzsám magamra hagyott mostanság, kicsit elhallgattam. Amiről írni tudnék, az az emberek viselkedése ház(tűz)nézőben :) Ebből van tapasztalat, de egyelőre nem tartok ott, h ide leírjam, erősen offtopic, mégha érdekes szociológiai tanulmány is volna.

Mostanság ha időm engedi elolvasom a Határátkelő blogján az írásokat.
Sok (számomra) gyenge történettel találkoztam már. Mitől voltak azok? Nemigen "tanultam" belőlük semmit. Üres szavakként suhantak át az agyamon. Vannak azonban tartalmasabb írások is, amik mindegy, h milyen országban élők tollából születtek, az együttgondolkodás magja ott van bennük. Tanulságosak, szerethetők, vagy döbbenetesek, netán viccesek. A minap mindezeket együtt adta egy történet. Tudom, h többen olvastátok, de talán nem mindenki. Az én aktuálisan semmitmondó szavaim helyett most kölcsönvettem ezt, olvassátok:
http://hataratkelo.postr.hu/osszecsomagoltuk-az-eletunket

6 megjegyzés:

  1. A szavaid nem semmitmondóak, nem lehet mindig olyat mondani vagy írni, hogy aztán érettségi tétel legyen belőle :)

    Engem a lakáseladás tapasztalatai is nagyon érdekelnek, mindig is érdekesnek találtam nézni, hogy emberek hogyan viselkednek, hogyan adják elő magukat, és hogyan próbálkoznak másnak mutatkozni, mint amik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez nagyon jól esett :)) Írok arról is, mostmár összekapom magam...
      (A másik témán is rajta vagyok, írok majd mailt arról)

      Törlés
  2. De jó, hogy belinkelted, én még nem hallottam erről az oldalról. A gépemet már megint 1 hete nem volt időm bekapcsolni :(, úgy örülök, hogy végre, hogy itt a hosszú hétvége, olvashatom egy kicsit a blogokat :) Na meg persze igyekeznék én is értelmes dolgokról írni, de az a baj, hogy tényleg nem futja sem energiából, sem időből, na de majd ma remélem sikerül :) Szóval köszi mégegyszer a linket. Nektek pedig drukk a házeladáshoz!!! Azért már körvonalazódik, hogy mikor szeretnétek jönni? Vagy minden a háztól függ, igaz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, szuper, h még újat is mondott valakinek az oldal:) Az nagyon jó benne, h sokféle országból kaphatunk képet, és ki-ki hasznosíthat belőle, amit tud. Nem nagyon szoktam kommenteket olvasni ilyen blogokon, de aHatárátkelőnél sokszor átfutom, mert az is tanulságos sokszor.
      Tegnap szeretnénk menni:))) Viccet félretéve legkésőbb ősszel.

      Törlés
  3. Egyetértek, mostanában kicsit esett a színvonal, de azért 3-4 naponta így is van egy-egy gyöngyszem. Csak el voltunk kényeztetve, mert az eddigi időszak elég erős volt felhozatalban. De vannak viccesek, például a spanyol multis bejegyzés nagyon tetszett, de a norvég olajszigetes is érdekes volt. Az uton.postr.hu-t ismered? Annyira nem erős, mint a Határátkelő, de ott is vannak posztok. Csak kicsit több a semmit mondó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, akadnak jók, meg aztán attól is függ, h mi fog meg épp jobban aznap. A norvég szigetes tényleg érdekes, és durva volt, de jó látni ismelyit is.
      Az uton-ról olvastam épp a határátkelőn :), a kommentekben taglalták (fikázták), de arra még nem volt időm. Belenézek majd, köszi:)

      Törlés