2012. május 29., kedd

lovely meeting

Tegnap délután testet öltött egy blog, egy blogger, aki hasonló cípőben jár, mint mi...ugyanis mini AU találkozót csaptunk Walaby-val és családjával. (aki ismeri, így tudni fogja, aki nem, annak meg a név úgysem számít).

Amikor új blogot kezdek olvasni, előbb-utóbb kirajzolódik egy személyiség az írások nyomán. A stílus, a téma, és mindaz, ahogyan megfogja azokat, és kicsomagolja a saját ízlése szerint. Néhány bloggerrel abszolút ezen benyomások alapján léptem személyes kapcsolatba (vagy ahogy megtudtam, ők velem :)), mert úgy tűnt, hogy azon túl is vannak közös pontjaink, hogy érdeklődönk Ausztrália iránt, vagy épp mindketten képben vagyunk a vízumosztályokkal .

Egy nagyon helyes kis kávézót sikerült találnunk, ahol a másfél-három és fél éves gyerekeink is jól elvoltak, amíg mi beszélgettünk négyesben, életünk párjaival kiegészíülve.
Nagyon kellemes délután volt, és ahogy sejtettem, annyi minden szóba került, és annyi minden nem, amit szerettem volna még, csak hát az időkeret adott volt, tekintve a két (igencsak)kiskorút :)

Úgy gondoltam, hogy itt is említést teszek róla, mert már sok helyen olvastam ugyan, de magam még nem voltam részese olyan szitunak, amikor egymás blogjain keresztül már "jól ismerjük" egymást, és erre jön egy személyes kiegészítés...Nem is kellett a nulláról indítani:))

Gigiről sem szeretnék megfeledkezni, akivel már találkoztunk, és szintén AU-felé vette gondolatban az irányt, csak ő még nem blogol, viszont lelkes olvasó, és kommentelő:) Szóval ő volt az első, akivel egy délutánt végigdumáltunk pár hete, és perceknek tűnt.

köszi csajok, nagyon élveztem :))


12 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én is köszi Neked, hogy összehoztuk a találkozót, nagyon-nagyon jól éreztem magam. Várom a következőt!!!! :-)))

    Gigi

    VálaszTörlés
  2. Erre a találkozóra én is szívesen elmentem volna! :)) Remélem, szerveztek majd egyet itt a közelben is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :o)) Mi pedig olyan szívesen láttunk volna! Jajj, de jó volna már olyat szervezni, amire Téged is hívhatunk. OTT LENT! :)

      Törlés
    2. Akkor valahogy majd összehozzuk! ;o)))

      Törlés
  3. na most itt ülök talpig elpirulva! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) ne tessék kérem szerénykedni. Ami jár, az jár, legyen az akár egy apró blogbejegyzés(ke) vagy más! Tényleg jó volt:)

      Törlés
  4. Én is, én is akarok találkozót!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szerettem volna írni Neked, de valamiért egy bejegyzés sem jelenik meg a blogodon - én csinálok valamit rosszul? :(

      Törlés
    2. Gabi, felraktalak a listára :)) Csajok, nem lesz könnyű, mert AU-wide meeting lesz, de sebaj. Szeretem a kíhívásokat!

      Törlés
    3. Agi! elnézést, de töröltem a régi blog címemet, és egy új címen vagyok elérhető:

      http://aussiefoldroljelentem.blogspot.com.au/

      írjál csak, tudod mennyire szeretem ha levelet kapok :)

      Törlés