2012. május 31., csütörtök

...just for fun...




 ez is eljött... :)
azonban aggodalomra nincs ok, mert van, aki gyerekkorom óta része a zeneiparnak, és egyre csak fiatalodik, és egyre dinamikusabb. én pedig nagyon bírom őt. Az idő nem is telik (?) 

1976 én itt startoltam :)                                                                          '86

                                                                         '96
                                                               
     2006. Ezen a koncerten Londonban a Wembley-ben csápoltunk, felejthetetlen 30. szülinapi ajándék volt!

                                                                     ...and nowadays.....

évszámok ide-vagy oda, azt hiszem különleges évnek nézünk elébe, és a megújulásra való képesség kiemelten fontos lesz majd...

4 megjegyzés:

  1. Age doesn't matter unless you are a cheese or a bottle of wine...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lol:))
      If I chose I would be the wine...:) white wine

      Törlés
  2. Ahogy ígértem, küldöm az új blog címemet. Ezentúl ezen leszek olvasható:

    http://aussiefoldroljelentem.blogspot.com.au/

    VálaszTörlés