2012. február 1., szerda

AuRB

Jó-jó, nem hagyom sokáig rébuszokban a címet, hamar rájöhetsz, h miről is van szó:)
Firstly, hadd kívánjak Gabiéknak szuper újrakezdést odaát, és várjuk az első élménybeszámolókat is!:9

Szóval, arról már írtam, h mostanság erősen korlátos az az időszak, amikor a  gép előtt ülhetek, és szabadon írogathatok, és blogokat olvasgathatok, ezért más irányt vettem mostanság.
cím aka: Au related books
Nem új keletű ez az érdeklődési kör számomra, mindig is imádtam olvasni, már gyerekkoromban is az egyik kedvenc foglalatosságom volt. Rengeteg pöttyös és csíkos könyvet olvastam el (a korosztályom biztosan tudja, h mik voltak azok :o), btw léteznek még egyáltalán ezek a könyvek?

Olvasni jó, és én kimondottan szeretem azokat a történeteket, amikor magam is "részese lehetek", látom magam előtt a helyszaneket, a karaktereket, stb. Egy-egy jó blog is tud ilyenhez közeli élményt adni...
Egy baj van az olvasással, időt igényel. nekem meg az legfőképp esete van, ha beni már alszik. Ha viszont nem tartom kordában az időt, akkor nagyon elszalad velem a ló, és alvás helyett olvasok, ami hosszú távon nagyon nem jó, mert aludni is szeretek. Brrrr, nekem semmi sem jó? :)))

Na, de hogy a témától ne kanyarodjak el teljesen, álljon itt pár könyv, kategóriákba szedve, ami hasznos lehet ezért, vagy azért, ha Au-ba készülsz, vagy csak úgy érdekel a téma.

Elöljáróban annyit, h meglehetősen kis számú a téma bibliográfiája magyar nyelven. Ha valaki tud jó könyvet, küldje bátran a címét kommentben, vagy mailben, várom:)

Érdekes múltból, jelenből:
Két régebbi könyv, a második nagyon retró, de aranyos. Én antikvár kiadásokat vettem meg nagyon olcsón bookline-on.
Szemes Piroska: Ausztrália napfényben
Antalffy Tibor: Irány Ausztrália


NatGeo sorozat: Ausztrália
Nagyon imádom, már sokszor-sokszor átolvastam, mégsem unom meg. Lehet, h megszerzem az angol verziót is, ez a magyar nyelvű, sztem alapmű:)




Ha IELTS-re készülsz, akkor ezt a sorozatot NAGYON ajánlom! Hihetetlenül hasznos, az előforduló topikok vannak benne tele olyan varász kifejezésekkel, amire állítólag az IELTS 7 or above szinteken nagyon harapnak.
Ha csak úgy gyakorolni, szókincset bővíteni akar vki, arra is kiváló, én is olvasgatom, bár leszívja az agyamat mindig, mert meg akarok jegyezni mindig mindent belőle:)))



Ezt az immi.gov-on regisztrálás után kaptam:) Life in Australia....na, igen. erre vágyunk, jó lapozgatni, és nagyon jó az angolja:)



Ezen kívül még Kropiék blogját olvasgatom mostanság, igaz, h 2005-ben mentek ki, de sok hasznos infoval találkoztam. Igaz, h nagyon sokat írtak, és én nagyon kevés oldalon vagyok még túl. Viszont talán ők az egyetlenek, akik ilyen régóta aktívan vezetik a történéseket.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése