2011. augusztus 9., kedd

special divorce and some IELTS


Úgy tűnik, hogy kettős tartalmat visz a blogom, egyrészt a gyereknevelés rejtelmeibe engedek betekintést, persze szigorúan az én szűrőmön keresztül, másrészt szól az útról minden értelemben. Jaj, ez az út szó gondolatban Coelho útjára terelte az agyamat - és bár azon nem jártam - ez is kicsit olyami lehet/lesz érzésem szerint. El camino abban az értelemben, amit Bogdanovitsék is írtak. Új élet, új hit, új barátok, és csak többek lettek a változással. Én is így gondolkodom a jövőre nézve.

Az első témánál maradva 2 dologról szeretnék beszámolni. Az első egy jelentéktelennek is mondható, de számomra nagyon furcsa, és nyomokat hagyó dolog volt. A minap sétáltunk hármasban, a szokásos esti útvonalaink egyikén, amikor közeledett egy csapat felnőtt és néhány gyerek biciklivel. Egy kislány közülük előre tekerhetett, mert a járda mellett állva várt rájuk. Ahogy mellé értünk, a következőket mondta: "Nem aranyos a kisbaba"... Az, hogy ez mit jelent, nyilván értem, és gondolhatta is így, de borzasztóan furcsa és képzavaros élmény volt nekem ez. Ott áll egy 6 éves forma gyerek, ránéz a mienkre, és ez az egyetlen mondat, amit idegeneknek odavaet. Hová lett a világ rendje? Egyrészt, mert a gyerekek még nagyon kedvesek általában egymással, mosolyogva ismerkednek, aztán később persze lehet conflict, de első blikkre nemigen. Másrészt sokszor az feldob, ha sétálhatok Benivel, ugyanis a mi pesszimista és negatív érzelmű világunkban is 10-ből 8 és fél ember nyíltan mosolyog, és még kedves szavakat is mond, ha meglátja a kis muki igézően kék szemét, és tüsi szöszi tincseit. Erre ott ez a kislány, és kibök egy ilyen mélységesen gonosz mondatot. Nem értem...
Fátlyat rá.

A másik gyerekes történésre utal a cím is. Tegnap harmadízben szakadtam el a gyermekemtől:) Első volt a szülés, a második amikor kiságyban kezdett aludni és nem velünk (nem elejétől alszik ott, hanem úgy fél éve), és tegnap a harmadik, amikor külön szobába költözött a nagyfiam:) Még nagyon furcsa érzés, olyan, mintha átdobtam volna oda, pedig helyes kis szobája van, sok-sok játékkal, és gyakorlatilag a délutáni és éjszakai alvás ideje alatt van ott egyedül, de mégis...Majd megszokjuk ezt is, sokan már null kilométeresen külön szobába teszik, mi vártunk 10 hónapot.

Jelentem jelentkeztem IELTS vizsgára. Október 8. lesz a nagy nap. Épp a jelentkezéshez 2 hónapra. Huhh, izgi:))) Ma utalta el az árát 46.000 Huf-t. Csak, h a cost oldal is vezetve legyen a blogban.
Ill BZ-nak is tegnap utaltunk, úh most volt kiadás bőven:) sebaj, jó célt szolgál!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése