2011. augusztus 4., csütörtök

WF and Preparing for IELTS

Az időjárás 2 napra kegyes volt hozzánk, sütött a nap, már odáig "fajult" a dolog, h rövidnadrágban lehetett Beni zokni nélkül:) Húúú, de durva...Nos, a múlt idő helyénvaló, ha most lehetne hangot is tenni a szöveg mögé, szépen hallhatná a kedves olvasó, ahogyan szakad az eső. Ma még a kisboltig sem jutottunk el, nem mertem nekivágni, jobban is tettem, mostmár látom.
Ismét egy nap a falak között, kezdem nagyon unni:(

Tegnap postára adta Laca a papírokat Zolinak, járt a követségen előtte. Vicces, h ausztrál számlát adtak, vagyis nem az a vicces, hisz ez evidens, hanem ilyesmit kapni. Nem mindennapi élmény, kicsit közelebb hozza az álmokat.

Apropó álmok.
2 napja kezdtem hozzá a tudatos, tematikus készülésnek IELTS ügyben. Bizony azóta hajnali ébredéseim során pillanatok alatt az angol körül jár az agyam. Ma hajnalban a tegnap írt levelemet fogalmaztam át fejben, hogy mennyi mindent tudtam volna másként írni. Erre lesz jó a gyakorlás...Ami biztos, hogy vizsgakörülmények között csinálom az összes feladatot, legfeljebb utána, amikor megvan az értékelés, kezdem el bogozni a hibákat, memorizálni a szavakat, amikről fogalmam sem volt.
délutáni alvásokból tudok csípni időt erre, ha beni ébren van, akkor kizárt, és nem is tenném azt, h én ülök a gép előtt, ő meg foglalja el magát. Így nem veszít az odafigyelésemből, és én is nyugodtan tudok a feladatokra koncentrálni.
2 listeningen vagyok túl, nem lettek rosszak, de kell még rutin, h eléggé bízzak abban, h amit hallok/írok, az jó. Tegnap teljesen kiborultam a teszten, mert alapvetően ugye úgy vannak felépítve, hogy 4 section van, és egyre nehezednek. Namármost, a tegnap adagban az elsőben olyan gyorsan és -számomra-érthetetlenül karattyolt egy nő, h alig bírtam követni. Psze az agyam azon kattogott közben, h te jó ég, ha az első ilyen , akkor a harmadikat már abszolút nem fogom érteni. Ehhez képest 40/35-re csináltam, és a 3. és 4.. feladatsorom hibátlan volt. Ezért kell ezt is gyakorolnom, h csak az adott feladatra koncentráljak, és ne kombináljak előre magamat paráztatva előre. elég dologra kell figyelni közben enélkül is.
Egy reading blokk is kész, az 40/32, nem haálos, de van mit javítani. Ennél is az időt nagyon figyeltem, nem akarok már az elején sem többet hagyni, h szokjam a scan readinget. Meg lehet szokni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése