2011. augusztus 6., szombat

no playground + IELTS materials

Szinte már hiányozna, ha nem az aktuális időjárásjelentéssel indítanék, úh jelentem ma minden oké, nyár van, vagy afféle:) Sütöget a nap, ha nem is hétágra, és 27 fokot jelez a hőmérő, úgyhogy panaszra nincs okunk.

Pénteken elsétáltunk Benivel egy játszótérre, ahol még sosem voltunk (játszótéren), gondoltam hadd kóstoljon bele, h az milyen. Tekintve, h még csak állni tud, járni nem, nekünk csak olyan jó, ahol van mondjuk homokozó, mert abban elücsörög, vagy mászkál, ill a bébihintán tud még ülni. Bár sokfelől soksok negatívumot hallottam a játszóterezésről, de gondoltam az atmoszféráját is megízlelném, h milyen az, amikor ott vannak más gyerekek is, meg más szülők, és folynak az érdekes, vagy érdektelen beszélgetések, tapasztalatcsere, intrikák:) Nos, nem fogok tudni most beszámolni erről, ugyanis a kicsim odaúton (gyakorlatilag a játszó előtt 20méterrel) elaludt a babakocsiban:) Vicces volt, de sebaj, sétáltunk egy jót.
Anya meg a fülébe biggyesztette az ipod-ját, és hallgatta az IELTS Vocabulary hanganyagát. Valszeg hasznosabb volt, mint a játszótéri felszínes légkör (ha valóban az van ott), és majd legközelebb kipróbáljuk:)

Tekintve, hogy blogomat afféle információforrásnak is szánom annak kapcsán, amibe belevágtunk, hadd osszak meg néhány általam kiválónak vélt IELTS vizsgára készítő anyagot. Én úgy döntöttem, hogy az esti BBC, meg angol nyelven hallgatott okoscsatornákon kívül valami rendszert is viszek a dologba. Ez persze alkati kérdés, nekem muszáj, h legyen valami struktúra, ami átfogja az egészet, és ha azon átrágom magam, akkor úgy érzem, hogy megtettem amit tehettem.
Én a következőket használom, és jelentem élvezettel lehet készülni velük:
-Improve your IELTS listening and speaking skills (Barry Cusack, Sam McCarter) Macmillan 2007
- Cambridge Vocabulary for IELTS
- The new prepare for IELTS General Training module (5 komplett teszt)
+ egyéb tesztek

Azt gondolom, hogy ha ezeket tisztességesen végigcsinálom, akkor nagy meglepetés talán nem érhet. Remélem:)
Nyilván a speakinget a legnehezebb self-study üzemmódban gyakorolni, úh azt tanárral fogom gyakorolni.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Honnan töltötted le ezeket az anyagokat?Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, simán a netről, google-be beírod a fenti címeket (vagy simán IELTS materials) és sorban adja ki az oldalakat. Többnyire a "klasszikus letöltős" oldalakon is fent vannak aka téoerereenté :)

      Törlés