2011. augusztus 25., csütörtök

welcome to the new car

Az előző bejegyzés negatív tapasztalatai szerencsére nem mélyültek. A második látogatásunk -természetesen egy másik kereskedésbe - már sokkal hatékonyabban zajlott. Megvolt még a kiszemelt autó, csak ránk várt, hogy körbeszaglásszuk, és kapcsolatot találjunk a hirdetésben írtak és a valóság között. Nos, jelentem, sikerült!:) Minden annak megfelelőnek tűnt elsőre, mint ahogyan írták.
Ja, és h miről is esik szó? Egy Honda HR-V (1.6 4WD LS CVT) tűnt nyertesnek a keresések eredményeként. Nézzük, hogy miért:
- japán (ez nekem valamiért prioritás volt, korábban mindig is egy Honda Jazz-re fájt a fogam, csak azok nagyon drágák:)
- 4 WD juhéjj:) ez nem volt elvárás, de very welcome feature
- automata váltója van (Apa elvárása volt, ez is pipa)
- 1.6-os benzines motor 8ami nagyon jó, mert az automaták nagyobbak általában, nekem viszont abszolút elég ez is, és a költségei is kisebbek lesznek így)
- úgy tűnik, h csak esztétikai hibái vannak, törve nem volt
- ára is kellemesnek mondható, legalábbis ár-érték arány ok
- ha jövőre már nem kellene majd, akkor is kb ilyen áron megválhatunk tőle, ezek már nagyjából ebben az árfekvésben lesznek egy darabig
- mini suv, amibe könnyen tudom majd pakolni a gyerkőcöt és a cuccait
- napfénytetős, ami lényegtelennek tűnő paraméter, de olyan jó érzés így benne ülni:))
nagyon pozitív a mérlege! :o)))
Ami nekem az első látogatás során ijesztő volt, az a mérete, de aztán apa itthon megnyugtatott, h a formája miatt tűnik nagynak, valójában az általam korábban használt Ford Focus méreteivel azonos. Ez számomra hihetetlen volt, de itthon megnéztük az adatait, és való igaz, úh ez az aggály is törölve.
Mindezen felbuzdulva ma felkerekedett Apa, immár nélkülünk - mert a 40 fokban nem akartam a gyerekkel nekivágni a városnak -, hogy szert tegyen az autóra. Kalkuláltunk kis engedménnyel is, ami nagyobb is lett, úh nagyon jól alakul eddig a vásárlás. Ma el is hozhatjuk, ha minden papírmunkát elintéznek, szegény apa rohangászhat a hőségben ügyintézni, de jó a légkondija is a Hondának, és azzal ment eredetiségvizsgálatra. Izgi, h újra lesz kocsim, ezer éve nem vezettem, kicsit segít majd helyrebillenteni az önbizalmamat talán. a 4 fal közötti csak anyukának levés néha megtépázza a stramm döntésképes menedzser létemet, pedig imádom a jelen életemet is, csak kell ez most az egyensúlyi állapothoz úgy érzem.
szal minden happy!!!

Mára egyébként Velencei-tavi kirándulás is be volt tervezve, ami lehet, h így törlődik, mert az autó-projekt elviszi a napot, majd meglátjuk, mert úgyis csak késő délután akartunk menni, amikor már kezde elviselhetővé válni a hőség. Még nem voltunk Benivel strandon, és én a medencés strandokat nem igazán kedvelem. 13 éve élünk Budapesten, de még csak 1x voltam strandon, akkor is kb 1 órát. Nem az én világom. A természetes vizek annál inkább!!:)) Velence itt van fél órára tőlünk, közelebb. mint a Balaton, és ez is teljesen kellemes vízparti hangulatú hely, én nagyon kedvelem. Ha ma nem is, holnap leugrunk, h haddpancsoljon a kis Muki, és én is szívok magamba egy kis napenergiát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése