2012. március 27., kedd

negative

ami most valójában pozitív:)
Ez csak a hiv test eredménye, nyugi:) Sajna erre a hétre már nem kaptunk időpontot Dr Böröcz-től a medical további részeire, az jövő kedden lesz meg, akkor megyünk.
Elméletileg aznaptól indul majd az egy évünk, amíg be KELL lépnie az országba a main applicant-nek:)

Úgyhogy most erősítünk a házeladásra, bár szerencsétlen a helyzet picit, mert épp mellettünk is eladó a szomszédé, aki külföldön él sok-sok éve. Most NAGYON olcsón árulja, ami nekünk nem olyan jó, bár az övé iszonyúan lepukkant, évek óta vagy üres, vagy nagyon rövid ideig albérlők lakták. Mindenesetre a hirdetésben vonzó lehet az ár, bár ez a (mély) szint sztem már inkább gyanús, mint vonzó...Na, ingatlanosdiról egyelőre ennyit.

7 megjegyzés:

  1. Szia!

    Éppen a mai napon találtam rá a blogodra, és ha már éppen semmi dolgom nem akadt, el is olvastam pár óra alatt :-))) Most végeztem. :-)

    Először is gratulálok az eddigiekhez!!!! Ügyesek vagytok nagyon!!! :-)

    Nagyon jó a blog, tetszik minden írás, az olvasó tényleg végig élheti veletek a lépcsőket, és kap egy képet arról, mi is a kijutás folyamata, legalábbis szponzor visa -nál. Ilyen részletes blogot még nem nagyon olvastam, vagy legalábbis ami az én információ éhségemnek is teljes mértékben megfelel...pedig már egy jó párat olvastam.

    Mi is készülünk Ausztráliába, egészen pontosan Sydney-be, remélem ebben az évben sikerül kijutni. Kb. két éve foglalkozunk a témával, előadásokra jártam, beszéltem pár ügynökkel, irodával, blogokat olvastam,stb. Sajnos ez idő alatt kiderült, hogy nálunk leginkább a tanuló vízum jöhet szóba, így elkezdtünk gyűjtögetni. Na de nem akarom annyira ecsetelni a témát, egy blog témának jó lesz majd, ha már közelebb kerülünk az induláshoz (olyan blogot úgysem nagyon találtam, ami a tanulóvízumtól indul és PR-ig jut :-))) hihi, na majd nekünk sikerül)

    Szóval olyan részletes a blog, hogy tényleg minden benne van, ami segítség lehet másoknak is, még nekünk is akiknek nem ilyen vízumra van lehetőségük. Gondolok itt a költségvetés elemeire, vagy arra, hogy hova kell menni AIDS tesztet csináltatni.

    Arról nem beszélve, hogy olyan jó látni a hozzáállásodat, ami nekem is erőt ad, és kitartást, türelmet!

    Remélem, sikerül hamar eladni a házat, és a vízumot is megkapjátok, és így 2012. egy nagyon jó év lesz számotokra!!!


    Üdv:
    Gigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi 4 eve tanulovizummal indultunk (sot, elotte turistavizummal jottunk ki korbenezni), es lassan egy eve PR birtokosok vagyunk. :)))

      Törlés
    2. @Gigi: Köszönöm, h vetted a fáradságot, és nem csak elolvastad a blogomat, hanem le is írtad a véleményed:) Örülök neki, az írók biztosan valami hasonló érzésekért (is) írnak...
      Igyekszem minden releváns infot beleírni, éppen azért, h ha valaki hasonló cipőben jár, akkor segítsen neki, ha nem is 100%-ban azonos az útjuk.
      Épp írni akartam azt is, h bizony magam is ismerek olyanokat, akik tanulóval kezdték, és már PR tulajdonosok, mindezt 2 gyerekkel! Massive respect for Judit és családja!:))
      Tanulóvízum kapcsán van 1-2 infom, ha érdekel, írj a megadott mailcímemre, és megosztom Veled:

      Törlés
  2. Szia Judit!

    Tényleg???? Gratulálok Nektek!!!! :-)))) Akkor van remény! :-))) Ahogy írtál nekem most, így már sikerült megtalálnom a blogotokat,el is kezdem olvasni. Ha lesz kérdésem feltehetem??? Hova tudok esetleg írni?


    Juanita!

    Köszi! Írok! Egyébként én is amiatt szeretnék majd blogot írni, hogy segítsek azoknak, akik hasonló úton tudják csak elérni Ausztrál céljaikat, mert tényleg nem nagyon találtam eddig tanulóvízumos blogot (nyelvtanulás, majd kint szakma tanulás, és úgy PR), ha esetleg tud/tudtok ajánlani ilyet, akkor szívesen fogadom.

    Üdv:
    Gigi
    Előre is köszönök mindent:
    Gigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi Anita, hogy itt beszelgetek Gigivel, de az email cimem meg megadom... :)
      judykallo a kukac elotti resz, utana meg gmail.com :)

      Mondjuk mi 4 eve vagtunk bele, akkoriban mas volt a bevandorlasi rendszer... De ha tudok, szivesen segitek.

      Törlés
    2. Csak nyugodtan beszélgessetek itt is:) Ez egy nagy közösségi tér:)

      Törlés
  3. Köszi az e-mail címet Judit, ha lesz kérdésem felteszem akkor itt. :-))))

    VálaszTörlés