2011. december 19., hétfő

Melbourne has knocked in my door ;)

Nagyon kellemes meglepetésben volt ma részem.
Úgy látszik AU is akar minket, és néha, amikor a mi -külső szemlélő számára látványosnak mondható- aktivitásunk épp alábbhagy, akkor meg a hőn áhított célország nyújtja a kezét:)

Délelőtt csengettek, DHL-es futár áll az ajtóban. Nem értettem, h miért, hisz épp nem vártam semmi küldeményt. Név, cím egyeztet, és az alapján pedig én volnék a címzett, nem tévedés.
Hatalmas doboz, bár súlyra elhanyagolható, sok-sok papír az oldalán, de még mindig nem láttam, h ki is küldte...
Aztán, amikor kinyitottam, akkor esett le, h Victoria állam (igen személyesen:)) volt olyan kedves, és küldött két posztert és egy brosit Melbourne-ről és Victoria államról. A poszterek miatt volt a hatalmas doboz, vicces, h nem akarták, h sérüljön, ezért még csak nem is hengerbe tekerve tették bele a dobozba. Persze irgalmatlan mennyiségű pufi-pattogós műanyaggal körítve mindez. Majd jól lehett pattogtatni:)

Apróság mindez, de olyan "égi-jel" félének vettem, lám nem szabad csüggedni, down under gondolnak ránk:)

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem a véletlen sodorta hozzánk a csomagot, hanem jó rég regisztráltam Victoria állam honlapján, ahol lehetett ilyen starter kit-et kérni postán. Én meg persze kértem, hisz az milyen jó érzés, amikor megérkezik. 2-3 hetet írtak céldátumnak, amikorra várható az érkezése, de szerintem 2x annyi is eltelt már. Sebaj, így igazi meglepi volt, és apró örömök az igazán nagyok, úgyhogy ez egy happy day:)

Most aztán majd lehet menni IKEA-ba szép illő keretért, és poszterek a falra. Nagyon szép lesz. Majd fotózom és publikálom.
Ettől még WA is szerelem, sőt egyre az, főként, h Ági kezén keresztül egyre több input jön onnan, ami csak fokozza mindezt, de hagyjuk magunkat, válasszon majd AU, hogy hol akar minket látni, és fejet hajtunk akaratának...
Ezen ne múljon semmi.
:)

4 megjegyzés:

  1. Biztos vagyok abban, hogy Brisbane is akar benneteket!!! ;)
    és igen, tessék keretezni, fotózni és publikálni! hajrá!

    VálaszTörlés
  2. ...és mindezt egy Ausztrál állampolgár írta nekem, úgyhogy akkor csak igaz lehet!! Köszi!:)))))

    VálaszTörlés
  3. "állampolgár" így akartam írni, megelőlegeztem a PR-hoz:)

    VálaszTörlés