2011. december 8., csütörtök

further efforts

IELTS ügyileg új csapásra tértünk. Írtam korábban, h milyen sok ötletet javaslatot kaptunk az angol boost-olása, vagy akár sponsor találása kapcsán. Többek között így jutottunk el egy új angol tanárhoz, akit Zsuzsi (aki tudni fogja, h Ő az a Zsuzsi, és nem más:), ajánlott, ezúton is köszi mégegyszer.
Leszögezem, a korábbival sem vol semmi gond, nála felkészültebb, és lelkiismeretesebb tanárral, még életemben nem találkoztam, és a hossszú évek alatt, amíg engem a nulláról a 6.5 IELTS-ig hozott emberileg is nagyon-nagyon megkedveltem. Félig meddig pótanyuka-féle vált belőle számomra. Most azonban mivel a tét elég nagy, úgy gondoltuk, h kipróbáljuk a javasolt tanerőt is, hisz ő kifejezetten IELTS felkészítéssel foglalkozik. Másrészt hátha az új módszerek ugrasztják elő majd Lacából azt a szunnyadó, vagy rejtett fél szintet, ami a 7-eshez kellene...:))
Először arra gondoltunk, hogy idén már hagyjuk pihenni a témát, alig pár hét van, meg az ünnepek, stb, de aztán ahogy felvettük a kapcsolatot a tanárral, végül is be is indult a dolog. Most még soft-osabb a kezdés, aztán majd a vizsga előtti időszakban komolyabb fordulatszámon lehet folytatni.
Szívből remélem, h nincs olyan messze az az elvárt szint, hogy hiú ábrándokat kergetnénk ezzel. Annak örült a tanárnő is, h nem úgy állított oda Laca, h 3 hét múlva lesz a vizsga, és segítsen. Így, h hónapok is vannak rá, bizonyára hatékonyabban fel tudja majd térképeni, h hol vannak a gap-ek, és építkezhet szépen. Nem tűztünk ki újabb időpontot még, tavasszal vmikor április tájában gondolkodunk, ha úgy halad a dolog. Ezzel most nyilván újabb hónapok kerülnek a "várakozás térfelére", de majd visszatrkintve nem is lesz az olyan hosszú:))

Én már-már ott is tartottam a minap, h a diákvízum lehetőségét is kezdtem fontolgatni...na bumm...
talán itt is igaz, h soha ne mondd, h soha...

1 megjegyzés:

  1. szuper :) remélem nektek is be fog jönni. Zsolti egyébként 2-3 hónapot járt hozzá, szinte végig 2-es csoportban tanult, talán 2 órát volt csak egyedül, de így is elegendőnek bizonyult. Persze nem alapfokról indult :), na meg volt még egyetemistaként egyszer 3 hónapot Dublinban, és 3 hónapot Londonban a következő évben, de ilyen angolotok nektek is van.
    szóval hajrá, meg lesz az :)

    VálaszTörlés