2012. április 19., csütörtök

Phase II.- preparing for...

Először is valami ilyesmi lakik most a lelkünkben, ha elengedjük a tennivalók kezét:)
Másodszor pedig köszi mindenkinek mégegyszer a gratulációkat, igazán nagyon kedvesek vagytok. Sokan közületek nagyon közel kerültek a lelkemhez, rengeteg támogatást, ötletet, önzetlen segítséget, infot és néha akár csak egy-egy jó szót kaptam Tőletek, igyekszem viszonozni így vagy úgy:)


Ugyanakkor azt is tudjjuk, hogy ez most "csak" (bár a legfontosabb) a belépőkártyánk a következő szintre. Az a hasonlat jutott eszembe, hogy ez most pont olyan érzés, mint amikor anno beugrót kellett írni a szigorlat előtt, amin nagyon sok múlott, és piszok nehéz volt. Aztán ha sikerült, akkor jött a nagy megkönnyebbülés, majd a következő gondolat, h uramisten, még a szigorlat hátra van azért...Kb ez a helyzet most a fejemben is, A beugró sikerült, ami persze nagyobb falat volt, mint anno az egyetemen, de abban a közegben, és akkor azok az elvárások is hatalmasnak tűntek.

Itt indul a phase 2., ami kb a kinti élet indulásáig tart majd. Nem lesz unalmas, tekintve, h sokan, sokféle módon csinálták már előttünk, de valahogy mindenkinek nagyon sűrű volt ez az időszak, legalábbis a leírt sztorik azt mutatják:)

Milyen időszakról is beszélünk a mi esetünkben?
A visa grant letter-ben számos infot leírtak, többek között azt is, hogy meddig kell belépnünk az országba. Ez a mi esetünkben 2013 február. Így az időkapu max eddig szól. Mi azonban úgy tervezzük, hogy nem várunk addig, idén ősszel (ott tavasz lesz::o)), szeretnénk utazni. Nyilván ez sok mindentől függ, talán legnagyobb mértékben a ház eladásától. Nagyon jó volna, ha nem borítaná a terveinket.
Másrészt mindent akkor tudunk elkezdeni KONKRÉTAN intézni, ha tudjuk, h mikor utazunk. Így aztán ma még ez picit köztes állapot, de majd szépen kialakul ez is, ahogyan eddig is próbáltuk menedzselni a várakozós időket.

Addig is...

Amoikor a minap kérdeztek a hogyan továbbról, egyből egy kép ugrott be.
Ez, vagy valami hasonló...:)

Kb ennyi dolog van a fejünkben, és ilyen állapotban, ezeket kell most szépen struktúrába rendezni és időzítést, prioritást tenni mellé. Jó, h mindkettőnknek van projekt-menedzsment tapasztalata, szerintem most sokat segít abban, hogy elinduljunk a nagy katyvasz irányából a 'go-live' felé.
Éppen ezért is, új barátra kell szert tennem, valami hasonló lesz ő: .......:o)) ugyanis azt a tanácsot kaptam ma kint élő, ebben a fázisban már tapasztalt ismerőstől, h MINDENT írjunk. Nem spanyol viasz esete ez sem, de valószínűleg jó a nulladik pontnál elkezdeni...


Így aztán bár készülnek az okos excel-ek task list-ről, és eladandó cuccokról, meg amit viszünk majd, de nincs nálam a notebook mindig, úh a történelmileg őt megelőző notebook kell legyen a segítségemre:)

Minden, ebben a fázisban hasznosnak vélt infot szívesen veszek, kommenteljetek bátran:)










2 megjegyzés:

  1. Az alapos tervezéssel egyet értek! :) szerintem ez nagy alapja az egésznek, de amúgy is mindennek! Rajtunk még olyan is meglepődött aki már itt él 1o éve hogy ők nem jöttek ki ilyen szervezési tehetséggel és eltökéltséggel mint ahogy mi tettük anno és most is mindent véghez viszünk amit kitüzünk magunk elé, ez tetszett neki és sokaknak akik ismernek minket közelebbről. Sajnos hihetetlen de ismerek olyat is aki 17 ezer forinttal jött ki és azt hitte itt át tudja váltani.....Sok sikert kivánok!

    VálaszTörlés
  2. Hát ha valahol, itt el sem tudom képzelni anélkül az egészet, h ne tervezzük meg a lehető legalaposabban. Főként a pénzügyi részét, bár mostmár szépen jönnek az egyebek is. Így is lesznek benne mejd vargabetűk bizonyára:), de majd megoldjuk okosan.
    A 17 ezres talán nem bátor, inkább őrült szvsz, de nem vagyunk egyformák...

    VálaszTörlés