2012. január 11., szerda

disappointing and flagrant

és még megannyi jelzőt gondoltam idebiggyeszteni a témához kapcsolódóan, amik sokkal plasztikusabbak lennének, de nyomdafesték nélkül is csak gondolatban sorolom magamban...
Nagyon mérges vagyok, és a tehetetlen düh gyermeki indulatot vált ki belőlem.
Történetünk december 22-én kezdődőtt, amikor az aktuális skills assessmenthez szükséges kinyomtatott, és aláírt doksikat Laca feladta postán.
A szarszemét magyar postán.
Jó, tudjuk, karácsony közelgett, mégis volt egy halvány reményünk arra, h január elejére kiér AU-ba, amikorra újra kinyit az ACS a nyári szünetük után. Teltek a napok, Zolitól semmi hír sem jött, pedig mindig dob egy mailt, ha megkapja a cuccot. Minden nap az első dolgunk volt az emailek csekkolása, hátha...
Odáig jutottunk, h múlt héten újra útjára indítottunk egy csomagot, mert az előző kapcsán hiú ábránd volna azt gondolni, h odaér. A második csomag feladásakor azért próbáltuk kideríteni, h mégis hol lehet a gubanc. Postás néni legyint mosolyogva, hajh' külföldre csomag? Karácsony előtt még itthon is egy hétbe telt akár városon belül is...ne csodálkozzunk. (mondjuk e honi siralmas service level-t is tapasztalhattam, mivel pár dolgot még rendeltem karácsonyra, és nemegy csomag, amit 20-án adtak fel nekem Budapesten, 23-án érkezett meg szintén Budapestre!) :(((((((((((( végtelen számú szomorú arcocskát rakhatnék ide.
Miért van ez így?
Fizetünk a szolgáltatásért? Igen.
Sokat? Igen, egyre többet.
Rohadt állami monopólium a posta, ami a szolgáltatási színvonalról hírből sem hallott, mert sosem működött piaci körülmények között? Igen.
A legyintésen túl az ablak mögött ülő alulfizetett és életunt néni nyilván mást nem tud tenni, de az a legrosszabb, h én sem.
Csak reménykedni, h ez a második kiér végre. Bertók Zoli azt mondja, h futárszolgálattal ne küldjük, mert azokkal meg kint van gondja, a posta kint jól működik, megkap mindent. Na eddig nem volt gondunk ezzel, most mikor versenyt futunk az idővel amúgy is, nyilván van...

Mindezek mellé csak hab a tortán, hogy legutóbb dec 20-án regisztráltam egy kinti weboldalon újabb brosi kérését. Mikor kaptam meg?
Tipplejetek!

A helyes válasz dec 27!!!!
Idefelé irány 1 hét volt, úgy, h közben karácsonyoztunk is.
Akkor most hol működik ez szarul?



2 megjegyzés:

  1. Karacsony kornyeken sajnos ez megy, a mazlin mulik, hogy oda-vissza mennyi ido. Anyum harom csomagot adott fel egyszerre, ketto ebbeol idoben (ertsd 10 nap alatt) ideert, a harmadik meg csak karacsony utan. Mondom, egyszerre, egy helyen adta fel, ugyanolyan A3-as, buborekos boritekokat. En meg amit nekik kuldtem csomag, az utolso munkanap karacsony elott erkezett meg hozzajuk. Baratnom meg egy nappal kesobb kuldott Mo-ra, abbol meg van olyan, ami ide sem ert. Angliabol a karacsony elott feladott kepeslap (!) ert ide januar kozepere... Szoval ez lutri, nem feltetlen a Magyar Posta hibaja (bar ketsegtelen, hogy nem a legfelhasznalobaratabb szolgaltato) Fuh, le tudtam irni, ehhe... :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, h kicsit elragadtatam magam a honi posta kapcsán? Nagy a tét, és ha az ember tehetetlen, akkor jól kiadja magából:) Amúgy sajnos tényleg rosszak általánosságban is a tapasztalataim, sajnálom, h más helyeken is lutri ez a téma.

      Törlés