2012. augusztus 3., péntek

Logisztikai menetrend aug 10-éig


A még itthon töltött idő két szakszra osztható:
- aug 10-éig vagyunk a házunkban és Budapesten
- aug 10-20 között a szüleimmel és a tesómékkal Szabolcsban

Ebből az első szakasz amiatt lesz húzós, h MINDEN a helyére kerüljön, és jövő péntekre a kiürített ház tartalma kategóriákba szedve dobozokban álljon, és utazzon az országban két irányba kelet és nyugat felé.  A 10-ét követő napok meg gondolom lelkileg/érzelmileg lesznek megterhelőek..

Hogyan is zajlanak a következő napok?
1. A vaterán eladott cuccok elszállítása folyamatosan zajlik, eddig nem voltak fennakadások szerencsére. Érdeklődő, kedves vásárlók, akik az "és megkérdezhetjük, h hová mentek?" kérdésre kapott válaszon meghökkennek kicsit, mert Németországra gondoltak, de aztán egyetértően bólogatnak. A bútorok zömét holnaptól kezdik el szállítani, figyelembe kellett vennem azt is, h azért az utolsó napokon is le tudjunk ülni enni  legalább, és legyen hol aludni. Nagy szerencse, h a TV és tartozékai meg a hálónk úgy ahogy van, a tesómékhoz kerül, így tényleg mindvégig maradnak, amíg itt leszünk. Ez Beni elfoglalásában is segít, ha nem is pedagógiailag a legoptimálisabb.
2. Keddtől itt lesz az anyukám, h Bebe körül legyen egy aktív felnőtt, aki rá-ér :) szó szerint, és a tesóm, h nekem segítsen pakolni.
3. Mi előzetesen addigra már közel mindent átválogatunk aszerint, h kuka, vagy marad, mert valakinek kell majd. Itt van már a kapu előtt egy 4 köbméteres konténer, amibe folyamatosan tudjuk dobni azokat, amit tényleg arra szánt a jósors. Hihetetlen, h mennyi ilyen dolog összegyűlt észrevétlenül is.
4. A Crown leszállított előre 2.5 köbméternyi dobozt, amibe el tudom kezdeni pakolni az előválogatott és kihajózásra szánt  ruhákat, könyveket, minden mást majd ők csinálnak.
5. 08.09-én jön a Crown, csomagol, dobozol, szállít
6. 08.09- én és/vagy 10-én (ez még nyitott, h egy kör elég e) jön egy belföldi fuvarozó, aki meg a szüleimhez viszi egy vagy két körben a bútorokat, ami oda megy és minden mást, ami "jó lesz még".

Közben holnap reggel jönnek Jankáért az új gazdik. Erről mostí nem írok bővebben, majd utólag, de álljon itt egy rövid idézet Ildi (az új gazdi) egyik leveléből:
"Tartozom egy vallomással. Janka nevét beírva a keresőbe rátaláltam a blogodra, és lelkes olvasód lettem (soha nem olvastam ilyesfélét azelőtt). A kereső egy olyan írásod dobta ki, amiben róla írsz. Váratlanul ért. Éreztem a sorok között a szeretetet, az aggodalmat, a féltést. Sírtam- de még hogy!...Tudom, milyen rossz ez Neked (nektek), de szeretném, ha tudnád, látnád, hogy szerető családba fog kerülni. Úgy várjuk, mintha gyermek születne a családba, nincs olyan nap, hogy ne beszélnénk róla."
Persze én is bőgve olvastam, de azt hiszem jobb gazdit nem találhattam volna! :DD

Természetesen a baráti találkák is be-becsúsznak még, bár egyre nehezebb, és javarészt azt kérjük, h jöjjön el aki csak tud, mert folymatosan jönnek szinte a bútorok miatt. A búcsúzkodásokról majd írok külön, ha lesz időm.

Ma nagyon aktív voltam a blogon, de ki akartam használni ezt a rést, amíg Beni alszik, és ezt a 3.bejegyzést is azért írtam, mert talán segít majd azoknak, akik tervezik a logisztikát a végére.

Határozottan izgalmas, az biztos! :D








5 megjegyzés:

  1. Csak gratulálni tudok nektek, hogy milyen szépen haladnak a dolgok! Nem is hiszitek el, milyen sokat jelent, hogy van egy szerető családod, aki segít ebben, és hogy Janka ilyen helyre kerül, hát azt szavakkal nem is lehet kifejezni.
    Ismeritek a mi történetünket, nálunk azért nem zajlott a dolog ilyen simán, úgyhogy ezért még inkább örülök annak, hogy van akinek így sikerül, merthogy lehet így is!

    VálaszTörlés
  2. Uhh, hát nem kicsit húzós ez az időszak... Az államközi költözésünk emlékeit idézi, ami szintén piszok sok munkát, szervezést igényelt. Jó lesz végre túl lenni rajta, és már csak előre tekinteni! :)

    Az meg hihetetlen megkönnyebbülés, hogy Janka ennyire jó családba fog kerülni; ez a levél mindent elmond! Nincsenek véletlenek, ennek így kellett történnie. Minden rendben lesz.

    VálaszTörlés
  3. Most olvastam a blogokat. A baráti találkozásokba én is beleférek???? Mindenképpen jó lenne talizni mielőtt elmentek... Esetleg hétfőn beugorhatok délután????

    VálaszTörlés
  4. Nem ehhez a posthoz, de a témához kapcs :)

    Nézegettek seek-n állásokat innen pályázni, hátha. Közben ezt találtam:
    http://www.seek.com.au/Job/information-technologist-network-services/in/adelaide-adelaide/22828483

    ha jok az emlékeim ez párodnak pont profilba vágó melo :) 20.-ig lehet pályázni és pont adelaide. Gondoltam berakom ide a linket hátha érdekes lesz, ugyis Ti jutottatok eszembe azonnal :D

    VálaszTörlés
  5. Őrület, hogy rohannak a napok! Nézem a számlálótok az indulásig, és már csak 4 nap van hátra. Nagyon izgalmas!!

    Jó búcsúzkodást és jó utat nektek!!

    VálaszTörlés