2011. október 21., péntek

My IELTS result, film recommendation

A tegnapi nagy szerveres probléma ma délre megoldódott, és meg tudtuk nézni végre az eredményeket.
tadaaam:



   Listening6.5
Reading5.5
Writing6
Speaking7
Overall Band6.5


Ezt bírtam produkálni. Kicsikét csalódott vagyok a reading miatt, jobbra számítottam, de az volt a 4 közül számomra mindig is a legkevésbé szerethető rész. A writing is meglepett, oda is többet vártam, a listening és speaking ok szerintem.
Kár, h nem láthatjuk, h miket rontottunk el, szívesen megnézném.
A szükséges 4.5 bőven megvan, és az a lényeg:) ezt meg C1-re honosítják, szóval felsőfok ez így is, még ha nem is kövér:))
Ahhoz képest szép, h 14 hónapja abszolút nem használom az angolt, de attól még nagyon messze van, h kint brillírozzak majd vele.


Mindeközben tartja magát az elhatározásom, hogy angol nyelven nézzem a filmeket, most még angol felirattal megtámogatva persze. Találtam egy nagyon jó kis miniseries-t, a Mildred Pierce-t. A harmincas évek Amerikájában játszódik, és a szintén nagy kedvencem játssza a főszerepét: Kate Winslet. Nagyon szeretem a filmjeit, és nem a Titanic kapcsán, azt sosem láttam. Sajnos csak 5 részes, és már 4-en túl is vagyok, de nagyon tetszik a film. Az angolját hol egész jól értem, hol folyamatosan megállítgatom, h pár kulcsszót megnézzek, de így építkezem szépen. Muszáj szokatnom a fülemet ehhez is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése