2011. szeptember 20., kedd

the world of blogs

Nagyon érdekes ez a dolog. Mielőtt AU képbe került volna, valahogy a blogokat időpazarló, unalmas, önös érdekből írt valaminek tartottam. Nem tudom miért, hisz egyet sem olvastam el elejétől a végéig. Aztán amikor AU kapcsán fortyogni kezdett bennem a tudásvágy, és a kérdések szaladoztak ide-oda a fejemben, akkor valahogy a világ legtermészetesebb dolgává vált, h a témában írt blogokhoz nyúljak, és onnan nyerjek infokat. Legtöbbjük ezzel a szándékkal is íródik, hálás köszönet érte, mert tényleg nagyon hasznosak!
(ezért nem is értem azokat, akik külön hozzáféréshez kötik az olvasói körüket...na, mindegy)
Magam is szem előtt tartom ezt a célt is.
Azt látom, h van egy nagy 2009-es "generáció", vagyis jópáran, akik abban az évben mentek ki. Sokan még azelőtt, de az aktuálisan várakozók tollából kevés írás születik, vagy csak nem leltem még fel őket?
Egyet már találtam, kicsi a világ, jajj, nagyon kicsi, egy kollégám felesége írja jobbára, de a kolléga is. "Egymásra találtunk' mostmár a nagy közös cél kapcsán, és nagyon jó érzés, h hasonló hátterű, életkorú, gyerekes párról tudni, és infokat megosztani egymással úgy, h a legpontosabban értik, és érzik, h mi történik most körülöttünk, sőt bennünk, hisz ugyanazt élik át.
Azért írtam a korszakokról, mert a kivándorlás szabályai évről-évre változhatnak és változnak is. Így a 2009-ben még érvényes pontrendszer ma már teljesen más, és már most tudjuk, h 2012-ben is lesznek változások. Remélem, h így up-to-date tarthatom majd a témát:)

Aki a blogok olvasására adja a fejét, az kérem hamarosan felhagy az esti filmek nézésével, ami nem nagy ügy, hisz fos a kínálat, de valszeg az alvásideje is rövidül majd:) Én sokszor alig vártam, h kis mukk elaludjon, és szépen, nyugodtan beleüljek a történetbe, amit épp olvastam. Imádom, ha találok egy újat, és a kezdeteket olvashatom, h ki hogy indult neki, mik zajlottam a repülő indulásáig, és lélekben kicsit megérkeztem én is minden egyes eddig olvasott utazóval...:))
Olyan szinten tele vagyok a témával, h a szokásos hajnali ébredések során 2 pillanat alatt jön az agyamba a "film" mindarról, amiken jár az agyam. Mint a mozielőzetes. Ha látta valaki a Holiday c. filmet, Camron Diaz volt így benne. Nem miatta jó afilm, de benne van, mit tegyünk:) Én sokkal inkább Kate Winslet miatt szeretem, és a szép angolját hallgathattam benne. Érteni kevésbé, de erre jó a felirat...
Titkos vágyam, h egyszer úgy nézhessek majd angol nyelven filmet, mintha magyarul lenne. Lesz ilyen?

Na de blogokra vissza.
- Vannak nagyon jók, hasznos, érdekes, tartalmas, és viszonylag hosszú időt ölel föl, ezek a regényesek.
- Aztán ott vannak a kifulladósak: nagy lendülettel nekivágnak, és szépen elhal az egész mind tartalomban, mind mennyiségben
-vannak az újraélesztősök: időnként kapnak ichletet, vagy löketet és igérgetik, h na mostmár tényleg, innentől tutira írnak, de mindig...aztán fél év múlva olvasható az újabb, kétségtelenül hasonló tartalmú bejegyzés
-a bár sose írtak volna (ezt én gondolom), belehalok a helyesírásukba, bocs, de ez nem marad bennem
-és számomra a leg leg az elmúlt időkből az, aki trianonon sírt, nagy magyarország visszaéletérzésstb, mindezt úgy, h közben minden nap azt várta, h mikor indulhat már AU-ba...paradoxnak tűnt, vagy csak én hiszem azt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése